Sila Sahin, Model Dewasa Kekasih Gelandang Borussia Dortmund

Foto WAGs - Kabar hubungan gelandang Borussia Dortmund, Ilkay Gundogan, dengan model panas Sila Sahin sedang retak. Keputusan Sila untuk kembali membintangi sinetron "Good Times, Bad Times" membuat Gundogan kesal.


Sinetron "
Good Times, Bad Times" memiliki peran penting dalam meningkatkan kepamoran Sila. Sejak berperan sebagai Ayla Özgül pada 2009, nama model keturunan Turki itu langsung meroket di dunia hiburan Jerman.

Melalui sinetron itu pula Sila sempat menjalani hubungan dengan Jorn Schlonvoigt. Bahkan Sila sempat bertunangan dengan aktor asal Jerman tersebut pada 2011. Kini, setelah lama tidak bertemu, Sila dan Schlonvoigt kembali terlibat dalam syuting "Good Times, Bad Times".


Kondisi tersebut membuat Gundogan cemburu. Dilansir Abendzeitung München, sang gelandang 22 tahun kesal Sila kembali syuting bareng dengan Schlonvoigt. Apalagi peran Sila di sinetron tersebut adalah sebagai kekasih Schlonvoigt, yang berperan sebagai tokoh Philip Höfer.


Sila lahir di Spandau, Jerman Barat, 3 Desember 1985. Model 27 tahun itu menciptakan kontroversi setelah tampil bugil di majalah Playboy terbitan Jerman edisi Mei 2011. Keputusan Sila untuk muncul di majalah Playboy membuat keluarganya marah. Keluarga Sila sebagian besar adalah Muslim.
[viva]

Sumber: bolatainment.net

Related

WAGS 3547121855300039191

Advertise

banner 300

terbaru

Archive

banner 300
Daftar Klasemen

Standings provided by whatsthescore.com

item